מינויים בשטראוס ישראל

עפר גדנקן No Comments on מינויים בשטראוס ישראל

שי באב"ד מינה את רענן קובלסקי למנכ"ל שטראוס ישראל וחבר הנהלה; רונן זוהר המשנה למנכ"ל הקבוצה מונה גם ל- CHIEF OPERATIONS OFICER

צילום: סיון פרג
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

קבוצת שטראוס ממשיכה ביישום מהיר ודינמי של מימוש האסטרטגיה לשיפור מודל ההפעלה הארגוני של החברה, להמשך צמיחתה והתאמתה לסביבה הכלכלית והעסקית המשתנה. כפי שדווח בעבר, השינוי מבוסס על מספר עקרונות והחלטות בהן: מיקוד השקעות הקבוצה בארבעה אזורים גיאוגרפיים, מיקוד היחידות העסקיות בגאוגרפיית ישראל בצרכנים ובקהילות, תוך הבטחת מצוינות ביצירת ביקושים. כמו כן כוללת התכנית ריכוז המפעלים בישראל ושרשרת האספקה תחת חטיבה אחת ובנוסף ריכוז מטות ובניית מרכזי מצוינות, השטחת הארגון וצמצום בשכבות ניהול.

בהתאם לכך הודיע היום מנכ"ל הקבוצה, שי באב"ד על המשך השינוי הארגוני ועל סבב מינויים נוסף, כולם מתוך החברה.

רענן קובלסקי יתמנה למנכ"ל שטראוס ישראל וחבר בהנהלת קבוצת שטראוס. רענן ביצע במהלך 25 השנים האחרונות שורה של תפקידי ניהול בכירים בשטראוס בהצלחה גדולה אשר הכינו אותו באופן מיטבי לתפקיד הנוכחי. הוא שימש ב-4 השנים האחרונות כמנכ"ל מחלבות שטראוס ולפני כן כסמנכ"ל המכירות של שטראוס ישראל. בתפקידו כמנכ"ל שטראוס ישראל יהיה אחראי על הפעילות של היחידות העסקיות, חטיבת המכירות והשיווק בישראל. הצוות בהובלתו יתמקד בפיתוח מצוינות מול הצרכן, השוק והקמעונאים, בעוד שתחומי התפעול ושרשרת האספקה ינוהלו ביחידה מתמחה נפרדת. קובלסקי ייכנס לתפקידו עד לתאריך – 1.3.23.

יפתח עצמון ימונה למנכ"ל המחלבות במקומו של קובלסקי. בנוסף ימונה ערן ירקוני לסמנכ"ל המכירות בישראל במקומו של אלון שרף. בשאר התפקידים לא יחול שינוי: טל בן פורת תמשיך לנהל את חטיבת הממתקים, אריאלה וייס את פעילות המלוחים, ואבי לאופר את פעילות הקפה בישראל. החברה תודיע בהקדם על מינוי מנכ"ל /ית לחטיבת האוכל.

,

טל שחר

בנוסף ימונה רונן זוהר שהינו משנה למנכ"ל גם ל-  COOCHIEF OPERATIONS OFICER  של קבוצת שטראוס. רונן מכהן במגוון רחב של תפקידים בכירים בקבוצה בשלושת העשורים האחרונים. מתוך הבנה שתחום התפעול והאספקה הוא אסטרטגי ומשמעותי, ורצון לייצר בו מקצוענות ואיכות בראייה חוצה, הוחלט  להעביר ניהול תחומים אלו  לרמת הנהלת הקבוצה, בהובלתו של רונן זוהר.

על רקע זה, במקביל לתפקידו כמשנה למנכ"ל הקבוצה מקבל זוהר אחריות לניהול כלל התפעול, שרשרת האספקה בישראל, איכות, בטיחות מזון ומערכות מידע תוך יצירת אופטימיזציה של הוצאות והשקעות. היחידה תפעל כמרכז מצוינות רוחבי לפיתוח יכולות וכלים במטרה לתמוך גם בצרכי הפעילות שמחוץ לישראל בעתיד. תחתיו יכהנו אלון שרף שיתמנה לסמנכ"ל שרשרת אספקה, שגיא בן רימון שיתמנה לסמנכ"ל תפעול ויורם סדן שימשיך בתפקידו כסמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל של הקבוצה. בנוסף ימנה זוהר בשבועות הקרובים מוביל לתחום איכות ובטיחות מזון בקבוצה.

שי באב"ד מנכ"ל קבוצת שטראוס: "אנו מבצעים סבב מינויים שהינו שלב נוסף בתוכנית ליישום אסטרטגית הצמיחה של שטראוס במסגרתה נחזק את המיקוד בצרכן, בשוק ובקמעונאות המשתנים ולצידם נשקיע בחיזוק מצוינות בעולמות התפעול, הטכנולוגיה ושרשרת האספקה. כל אלה יסייעו בידינו לפגוש באופן מיטבי את הצרכים המשתנים והמתפתחים, לחזק את הביצועים העסקיים ולהגדיל את הערך ששטראוס יוצרת לכל מחזיקי העניין שלה בשנה הקרובה וגם בשנים הבאות. אנו גאים בכך שהתאמת הארגון לעתיד יוצרת הזדמנויות להתפתחות של אנשינו ושכל המינויים הינם של מנהלות ומנהלים מתוך שטראוס."



0 תגובות